
INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA (angl. „easy-to –read“)
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba yra oficialus būdas paprasčiau pateikti informaciją.
Lengvai suprantama kalba:
• reikalinga žmonėms, kuriems sunku suprasti įprastus tekstus;
• padeda žmonėms sužinoti naujos Informacijos.

KAS YRA RADVILIŠKIO PAGALBOS ŠEIMAI CENTRAS?
Radviliškio pagalbos šeimai centras yra vieta Radviliškyje, kuri rūpinasi ir padeda kitiems.
Radviliškio pagalbos šeimai centro darbuotojai dirba tam, kad visiems būtų gera ir saugu gyventi.
PAVYZDŽIUI:
- Padeda žmonėms atsidūrusiems krizinėje situacijoje (gaisras, neturintiems gyvenamosios vietos, smurtas artimoje aplinkoje ir t.t.).
- Padeda susitvarkyti dokumentus.
- Užtikrina vaikams saugią aplinką.
- Suteikia laikiną nakvynę benamiams, grįžusiems iš įkalinimo (pataisos) įstaigos.
- Ugdo motinų ir tėvų gebėjimą pasirūpinti savimi ir savo vaiku.
KAS YRA RADVILIŠKIO PAGALBOS ŠEIMAI CENTRO VADOVAS?
Radviliško pagalbos šeimai centro direktorė Vilma Tikuišienė.

MES GALIME JUMS PADĖTI, JEIGU:
- Jūs esate vienišas.
- Neturite gyvenamosios vietos.
- Esate patyręs smurtą artimoje aplinkoje.
- Esate netekęs tėvų globos.
KOKS MŪSŲ ADRESAS?
Vasario 16-osios g. 13, LT-82135, Radviliškis

KADA MES DIRBAME?

Administracijos darbo laikas pirmadienį, antradienį, trečiadienį ir ketvirtadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos.
Penktadienį dirba nuo 8 valandos iki 15:45 valandos.
Pirmadienį, antradienį, trečiadienį, ketvirtadienį ir penktadienį nuo 12.00 valandos iki 12:45 valandos administracija pietauja.
Jeigu yra diena prieš šventę, mes dirbame trumpiau. Tada dirbame 1 valanda mažiau.
Šventė yra:
- Sausio 1 diena
- Vasario 16 diena
- Kovo 11 diena
- Velykos
- Joninės
- Liepos 6 diena
- Žolinė
- Lapkričio 1 diena
- Lapkričio 2 diena
- Gruodžio 24 diena
- Gruodžio 25 diena.
Radviliškio pagalbos šeimai centro Krizių centro padalinys ir šeiminiai namai dirba 24 valandas per parą.
Laikino apnakvindinimo namai dirba kiekvieną dieną nuo 19.00 val. iki 9.00 val.
KO NORI RADVILIŠKIO PAGALBOS ŠEIMAI CENTRAS?
Radviliškio pagalbos šeimai centras nori, kad kiekvienas gyventų:
- Gerai.
- Kiek įmanoma savarankiškiau.
Tai reiškia kad žmogus gebą savarankiškai gyventi:
- Prižiūrėti savo vaikus pats.
- Turėti švarius namus.
- Turėti pakankamai pinigų pragyvenimui.
- Gebėti nusipirkti maisto, drabužių, sumokėti mokesčius.
JEIGU JUMS REIKIA PAGALBOS JŪS GALITE:
Skambinti telefonu +37042251882; +37042260209

Atsiųsti elektroninį laišką info@rpsc.lt

Ateiti į Radviliškio pagalbos šeimai centrą.
Radviliškio pagalbos šeimai centro adresas yra Vasario 16-osios g. 13, Radviliškis.

Informacija atnaujinta 2025-11-28